2014/01/11

Judith Leiber bag's


Recently I've fallen in love with Judith Leiber's bags. I was struck by its originality and brilliance. Thanks to their unconventionality and uniqueness the celebrities decide to walk with them on a red carpet. They're luxury lovers' popular choice as well. Every bag is a work of art, having been hand-made for a long time. They're made of rare materials and studded with precious stones. We can find various motifs – of animals, plants and household items. I'm delighted with them, and what about you?


Ostatnio zakochałam się w torebkach Judith Leiber. Urzekła mnie ich orginalność i pomysłowowść.  Za ich nietuzinkowść i niepowtarzalność wybierają je gwiazdy na czerwonym dywanie jak również kobiety kochające luksus. Każda torebka jest dziełem sztuki, wykonywanym ręcznie wiele godzin. Tworzone są z rzadkich materiałów i wysadzane drogocennymi kamieniami. Odnajdujemy zarówno motywy zwierzęce, roślinne jak i codziennych przedmiotów. Ja jestem nimi zachwycona a Wy co o nich myślicie?










10 comments:

  1. babeczka jest genialna :) chętnie bym taką przygarnęła :D

    ReplyDelete
  2. Te torebki to małe dzieła sztuki, ale niektóre z nich są zbyt awangardowe jak dla mnie:)

    ReplyDelete
  3. Pamiętam odcinek Seksu w wielkim mieście, kiedy Carrie dostała taką od Mr Biga, zachwyciłam się już wtedy!

    ReplyDelete
  4. piękne, zwłaszcza te w kształcie ciast:)
    zapraszam do wspólnej obserwacji, jeżeli masz ochotę
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Miałam kiedyś chrapkę na ta muffinkę, ale jej cena przerosła moje najśmielsze marzenia :D

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    ReplyDelete